Obchodní podmínky | TRAIVA eshop
Více než 10000 produktů skladem
Bezpečnostní tabulky Hasicí přístroje Lékárničky a výbavy Ochranné pomůcky Pásky a značení Výrobky pro bezpečnost Centrum pro bezpečnost

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky firmy TRAIVA s. r. o.

Obchodní podmínky TRAIVA s. r. o. se řídí Občanským zákoníkem.

I. Při prodeji uskutečňovaném dodáním prostřednictvím pošty nebo dopravce může zákazník nepoužitý výrobek, bezpečnostní tabulky, hasící přístroje, lékárničky a výrobky pro bezpečnost vrátit do 14 dnů a bude mu vrácena plná cena.

II. Na výrobky pro bezpečnost poskytujeme záruky dle záručního listu min. 24 měsíců. Po tuto dobu zaručujme vlastnosti deklarované v technické dokumentaci. Fotoluminiscenční bezpečnostní tabulky mají záruku 10 let.

III. Zboží je majetkem prodávajícího do okamžiku zaplacení kupní ceny.

IV. Prodejcům poskytujeme velkoobchodní ceny, za které lze objednat v sekci velkoobchod. Tabulky, hasící přístroje, lékárničky a výrobky pro bezpečnost musí být v tomto případě určeny pro další prodej.


Stáhnout Plné znění obchodních podmínek naleznete ZDE
Stáhnout
Podrobný reklamační řád bezpečnostních tabulek a výrobků pro bezpečnost


Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) vykonává (www.coi.cz).


Podle zákona o evidenci tržeb (EET) je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

V případě, že tomuto okamžiku předchází expedice zboží nebo poskytnutí služby zákazníkovi, je poplatník povinen zaslat správci daně údaje o evidované tržbě a vystavit účtenku tomu, od koho evidovaná tržba plyne, nejpozději k okamžiku expedice zboží nebo poskytnutí služby zákazníkovi. To neplatí v případě, že je zboží expedováno nebo služba poskytnuta ještě před okamžikem vydání příkazu k provedení platby.

Dokončením objednávky zákazník souhlasí s obchodními podmínkami a také s možností zaslání účtenky elektronicky.

image

Od léta 2017 sídlíme na nové adrese (250m, 5min chůzí)

Nabídka práce - brigáda

Hledáme pracovité ruce, které zvládnou řezat / lepit samolepky. Jedná se o lehkou manuální práci, ideální na vyčištění hlavy. Práce v Ostravě - Vítkovicích.

Platíme 80 Kč/hod 1x týdně. Jedná se o dlouhodobější brigádu. NÁSTUP IHNED.

V případě zájmu nás prosím kontaktujte na tel: 605 713 849